de eerste week - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Nika Pee - WaarBenJij.nu de eerste week - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Nika Pee - WaarBenJij.nu

de eerste week

Door: nikadepee

Blijf op de hoogte en volg Nika

28 April 2012 | Turkije, Ankara

lieve allemaal,

De eerste week zit er bijna op.
Het was een rare maar ook leuke en mooie week.
het grootste gedeelte van de week hebben we niet veel gedaan. we hebben wat in de zon gezeten voor het hostel.
Woensdag hebben we een echte trip gemaakt.

We zijn eerst naar het graf van de president geweest. daarna zijn we naar een oud kasteel geweest dat was vermoeiend want we gingen lopend en de zon scheen fel. daar hadden we een prachtig uitzicht.

Daarna zijn we naar een super grote en indrukwekkende moskee geweest. dit zijn waren mooie moment en ik heb veel fotos gemaakt. ik zal een aantal fotos plaatsen.

Met mijn heimwee gaat het redelijk.
het ene moment voel ik niks en het volgende moment voel ik me heel rot.

het weer is hier heerlijk.
Gisteren avond zijn we uit geweest maar je merkt dat het heel anders is dan in nederland.
Er zijn ook wat problemen met de cultuurverschillen.


vanavond gaan we waarschijnlijk naar de hamam en morgen naar de uitkijk toren en onze stageplaats bekijken.

ik hou het kort en schrijf snel een verslag zodra ik op stage ben geweest.

Liefs nika

  • 28 April 2012 - 14:30

    Liesbeth:

    Hoi Nika,
    Leuk om je ervaringen te lezen. En foto's te zien.
    Ik begrijp van je moeder dat het niet altijd meevalt, zoals je zelf ook schrijft. Balen dat het met die turkse SIM-kaart niet is gelukt. Maar ik vind dat je het goed doet hoor! En later ben je vast blij met alle ervaringen die je hebt opgedaan.
    Geniet van de hamam, en zo veel mogelijk van de zon natuurlijk :)
    Suc6 volgende week met de stage. Ik kijk uit naar je volgende verslag.
    Groets, Liesbeth

  • 28 April 2012 - 15:25

    Mamma:

    Laat je lekker verwennen in de Haman. Morgen veel plezier bij de uitkijktoren.

  • 28 April 2012 - 18:21

    Marian:

    Lieve Nika,
    Probeer zo veel mogelijk te genieten meis, want de tijd gaat zo snel !
    Succes volgende week ! Gelukkig kun je al in het Turks tellen, Kaan zei het vorige week nog : "Juf Nika kan het wel ". Want ik was natuurlijk weer vergeten hoe het ging.
    Ik blijf je verslagen lezen hoor, zet hem op he !!
    Groetjes, Marian.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Stage in het buitenland met Vitalis College

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2012

De laatste week is aangebroken

04 Mei 2012

stage week 1

28 April 2012

de eerste week

23 April 2012

Dag 1

21 April 2012

voorbereidingen
Nika

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 9543

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 03 Mei 2014

Vrijwilligerswerk in Bali

22 April 2012 - 20 Mei 2012

Stage in het buitenland met Vitalis College

Landen bezocht: