Dag 1 - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Nika Pee - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Nika Pee - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: nikadepee

Blijf op de hoogte en volg Nika

23 April 2012 | Turkije, Ankara

Lieve allemaal,

het is zover vanmorgen werd ik wakker in Ankara. het zonnetje schijnt en het zijn erg dunne muurtjes waar je alles doorheen hoort.

Gisteren was ik om tien voor 1 in Breda met mamma en remon. De planning was dat we om half 2 vertrokken. uiteindelijk zijn wij om kwart over 1 vertrokken. richting Brussel. We moesten daar om ste beurt inchecken wat ook niet meteen goed ging. we gingen daarna meteen door de douane. het was een wonder want hij ging niet af.

Wij moesten om half 7 verzamelen en richting de Gate gaan. Meteen was er bekend dat wij 15 minuten vertraging hadden. dus weer moesten we wachten. uiteindelijk vertrokken we en was het een hele rustige vlucht van ongeveer 50 minuten. het ging super ontspannen voor mij. ik heb totaal geen last van mijn vliegangst gehad. onderweg kregen we een zakje met koekjes en iets te drinken.

toen we geland waren werden onze koffers meteen naar het volgende vliegtuig gestuurd. wij gingen de kinderen die als eerst vlogen zoeken, toen we die gevonden hadden gingen we naar onze Gate. al vrij snel kwam de laatste groep aan.

Ook bij deze vlucht zat iedereen verspreid door het vliegtuig.Ik vond deze vlucht al enger. al bij het opstijgen was er turbulentie. en maakte het vliegtuig veel rare geluiden. na een vlucht van ongeveer 3,15 minuten kwamen we aan. het was een onrustige vlucht met turbulentie. ik heb steeds kort kunnen slapen. we mochten ook een dekentje en kussentje gebruiken. bij deze vlucht kregen we een warme maaltijd de lekker was.

Rond kwart over 3 centrale tijd stonden we buiten op de taxi's te wachten. er kwamen rond half4 twee busjes aan. binnen een half uur waren we bij het hostel. de kamer indeling is gemaakt. ik slaap samen met Maaike op een kamer. rond 5 uur lagen we in bed.

  • 23 April 2012 - 09:17

    Mamma:

    Fijn dat je een kamer met Maaike hebt en dat je mooi weer hebt. Hier niet zo hoor. kusjes mamma

  • 23 April 2012 - 17:54

    Maxime Je Nichtje:

    heey lieve Nika,

    leuk om te horen dat je het fijn vindt daar en dat je goed bent aangekomen!!!
    ik hoop voor je dat alle andere dagen net zo leuk worden XD

    xxxxxxxxxxjezzz

    maxime...


  • 23 April 2012 - 18:39

    Mabel:

    Hoi hoi meissie, goed om te horen dat je samen met Maaike op een kamer zit, dat wilde je immers graag. Ik ben heel benieuwd wat je morgen gaat doen en zo. Heb je al een paar Turkse woordjes geleerd? Heel veel plezier en ga af en toe als het kan lekker in het zonnetje zitten.
    Nik is weer gezakt voor dr rijbewijs, balen he.
    Tot de volgende keer en groetjes van ons allemaal!

  • 24 April 2012 - 13:00

    Jente:

    Hoi Nika,
    Fijn dat je de vlucht overleefd hebt en goed bent aangekomen :) Ik ben benieuwd naar je eerste dag in Akara!
    x jente

  • 24 April 2012 - 15:47

    Marian:

    Hey Nika,
    Ik lees dat je goed bent aangekomen, fijn !
    Ben heel benieuwd naar je ervaringen, ik ga je volgen hoor. Schrijf maar lekker veel op deze site.
    Bij ons is afgelopen vijdag ingebroken, zooo balen, er is veel gestolen en ik ben de afgelopen dagen alleen maar aan het bellen om alles geregeld te krijgen. Mijn vakantie is dus niet zo goed begonnen, gelukkig hebben we nog anderhalve week.
    Geniet van je verblijf daar en maak er een mooie tijd van !
    Liefs, Marian.

  • 24 April 2012 - 19:54

    Anita:

    Hoi Nika, fijn dat het allemaal goed is gegaan. Maak er maar een leuke tijd van... groetjes uit Elst x

  • 25 April 2012 - 21:03

    Marijke:

    Fijn dat je goed bent aangekomen! en dat je een leuke kamergonote hebt!
    Geniet maar van de zon, want wij regenen hier weg.
    Liefs marijke

  • 26 April 2012 - 12:33

    Nanna:

    Hoi Nika,

    hoe gaat het nu? ben benieuwd naar het vervolg van je reisverslag dag 1.

    XX Nanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Stage in het buitenland met Vitalis College

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2012

De laatste week is aangebroken

04 Mei 2012

stage week 1

28 April 2012

de eerste week

23 April 2012

Dag 1

21 April 2012

voorbereidingen
Nika

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 9544

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 03 Mei 2014

Vrijwilligerswerk in Bali

22 April 2012 - 20 Mei 2012

Stage in het buitenland met Vitalis College

Landen bezocht: