voorbereidingen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Nika Pee - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Nika Pee - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: nikadepee

Blijf op de hoogte en volg Nika

21 April 2012 | Nederland, Zwijndrecht

Lieve allemaal,

Het is bijna zover morgen vertek ik.
Alle voorbereidingen zijn bijna klaar.
Donderdagavond heb ik afscheid genomen mijn mijn lieve familie en vrienden.

Sinds woensdag ben ik vrij.
Donderdag heb ik nog wat boodschappen gehaald en dingetjes gemaakt voor savonds.

Druk bezig geweest met mijn koffer inpakken.
Steeds was ik bang dat mijn koffer te zwaar zou zijn.
Hij was nog steeds niet te zwaar maar zat wel helemaal vol terwijl er nog vanalles bij moest.
In alle haast dus vandaag oma gebeld of ik een groter koffer kan lenen.
Alles is dus zo goed als geregeld.

Morgen word een lange dag.
Om half 2 vertrekken we vanaf school in breda naar brussel met de bus.
Als wij daar zijn ben ik de tweede groep die weer vertrekt om half 8 vanuit brussel naar Frankfort.
En dan de volgende vlucht rond half elf vanaf frankfort naar Ankara.
hopelijk zijn we dan snel bij het hostel en kunnen we ons bed in.

Ik ga proberen zo snel mogelijk een nieuw verslag te maken over de vlucht en eerste indrukken.

Liefs Nika

  • 21 April 2012 - 17:29

    Liesbeth:

    Hoi Nika!
    Mooi dat alles geregeld is. Vergeet je paspoort niet, dan komt het wel goed :)
    Lekker op tijd naar bed vanavond; het wordt een lange dag morgen zo te horen. Een heel goeie reis en ik ben erg benieuwd naar je belevenissen! We gaan je volgen....
    Liefs, Liesbeth & Jacco.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

Stage in het buitenland met Vitalis College

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2012

De laatste week is aangebroken

04 Mei 2012

stage week 1

28 April 2012

de eerste week

23 April 2012

Dag 1

21 April 2012

voorbereidingen
Nika

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 9542

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 03 Mei 2014

Vrijwilligerswerk in Bali

22 April 2012 - 20 Mei 2012

Stage in het buitenland met Vitalis College

Landen bezocht: