de eerste dag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Nika Pee - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Nika Pee - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Door: nika de pee

Blijf op de hoogte en volg Nika

08 Maart 2014 | Indonesië, Ubud

Lieve allemaal,

Hierbij mijn eerste berichtje vanuit bali.
Mijn vlucht verliep super, ik heb totaal geen last gehad van mijn vliegangst.
De vluchten gingen heel snel en het eten was super.

De overstap in jakarta was wel even eng,
De mensen spraken daar heel slecht engels en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Toen ik aankwam op bali zou ik opgehaald worden van het vliegveld.
Maar helaas er stond niemand met een mooi bordje op mijn te wachten.
Na ongeveer 5 minuten wachten kwam er een meisje op mij afgerend.
En jahoor zei had mij nodig, dus we hadden elkaar gevonden met de hele familie erbij.
Toen gingen we met zijn alle naar ubud, maar onderweg werd in getrakteerd op een typisch indisch gerecht KFC.

Het huis is super mooi. Veel luxer dan verwacht.
Mijn kamer is best groot, mij bed ook ongeveer 1,20 breed.
We hebben een lekker terras en een badkamer met douche.
Het is zo moeilijk om alles uit te leggen het maaktallemaal zoveel indruk.

Alle mensen zijn hier zo lief, maar toch blijft het even wennen.
Ik vind het tot nu toe prachtig hier en zo anders dan ik gewend ben.
De straten zijn hier ook veel drukken en de stoep is gevaarlijk.
De stoep bestaat uit tegels die over het riool liggen, maarniet alle tegels liggen vast en soms zitten er grote gaten in de stoep.
En dat zijn gaten van ongeveer een meter.
Gelukkig leef ik tot op hede nog en gaat het prima met mij.



Liefs, xxxxxxnika

  • 08 Maart 2014 - 12:38

    Liesbeth:

    Ha Nika,
    Mooi dat de reis zo goed is verlopen en dat je zo'n fijne plek hebt daar met aardige mensen om je heen. Geniet van al het nieuwe en blijf goed op jezelf passen (op de stoep enzo :) ).

  • 08 Maart 2014 - 13:06

    Nanna:

    ha lieverd,

    wat heerlijk om een berichtje van je te lezen en dat de vlucht en zo goed is gegaan.
    Mooi he daar!!!??
    Blijf maar veel schrijven (heb je gelijk een soort dagboek/reisverslag voor later.

    XXXX Nanna

  • 08 Maart 2014 - 13:07

    Petra Van Rijswijk :

    So far so good dus. Voorzichtig op de stoep daar, en heeeeeel veeeeeeel genieten he! ;)

  • 08 Maart 2014 - 13:48

    Mabel:

    Hi Nika, wat is het er mooi he! Wij hadden ook dat gedoe hoor in Jakarta, daar heb je je toch mooi maar doorheen geslagen. Ja die stoepen zijn levensgevaarlijk, wij waren konstant bang dat oma in een gat zou vallen! Maar alles went hoor. Geniet maar lekker, kus Mabel

  • 08 Maart 2014 - 22:41

    Saskia:

    He Meis !

    Super fijn dat de reis zo goed gegaan !
    Geniet van de periode die komen gaat en van alles wat je mee maakt !
    Heel veel plezier, voor je het weet ben je alweer 8 weken verder !

    Xxx Saskia en een dikke Knuffel van Jinthe !!!

  • 11 Maart 2014 - 07:38

    Jente:

    Hoi Nika!
    Die stoepen ja! Die was ik alweer bijna vergeten! De rare dingen zijn achteraf meestal wat je reis echt bijzonder maakt, dus ik hoop dat je een goede mix van fijn en raar meemaakt daar :D Geniet ervan!
    x jente

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nika

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 9515

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 03 Mei 2014

Vrijwilligerswerk in Bali

22 April 2012 - 20 Mei 2012

Stage in het buitenland met Vitalis College

Landen bezocht: