what happend in kuta stays in kuta - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Nika Pee - WaarBenJij.nu what happend in kuta stays in kuta - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Nika Pee - WaarBenJij.nu

what happend in kuta stays in kuta

Door: nika de pee

Blijf op de hoogte en volg Nika

18 Maart 2014 | Indonesië, Ubud

Lieve allemaal, selamat pagi,

Paar dagen niet geschreven en er is weer zoveel gebeurt.
Het lesgeven gaat prima tot nu toe, er zijn 2 nieuwe vrijwilligers uit duitsland. Een van die meiden neemt 2 klassen van mij over wat ik erg jammer vind.

Dit weekend zijn we naar kuta geweest en wat een ellende is dat.
Het is zo toeristisch en druk net een mix van lloret de mar chersonisos en sunny beach samen. De winkelverkopers zijn super opdringerig.
Gelukkig zijn we wel naar het strand geweest.
Wat een paradijs zou kunnen zijn word verziekt door d3 mensen zelf.
Het is hier normaal om al je troep gewoon op straat te gooien of in de zee. Prullenbakken kennen ze hierniet.

Het strand was dus heel smerig meteen hoop rommel in de zee.
Smiddags ben ik naarmax gegaan, de knappe jongen die ik op de ambassade had leren kennen. We hebben wat gebabbeld en savonds afgesproken om te gaan stappen.

En toen begon alle ellende wat een mooie avond had moeten worden eindigde in iets vreselijks voor mij. Jill een duitse vrijwilligster was constant aan het flirten met max sexy aan het dansen en dat allemaal in mijn gezichtveld.ik kon het echt niet aanzien.
Zondag heb ik alleen doorgebracht. Ik heb surfles genomen en heb wat gewinkeld. Nog wat mensen ontmoet.

Gelukkigheb ik hetgisteren uitgepraat met jill en is alles weer goed.
Op die mometenvind ik het welmoeilijk om hierte zijn.

Ikben zo blij dat jullie reageren om mijnverslgen, dat helpt mij enorm.

Verder ben ik van plan dit weekend een trip te makennaar een van de eilanden naastbali. Metmijn gezondheid gaat het redelijk. Soms wat , ast vanmijn bed maar hetgaatallemaal beter dan verwacht.

Ikhebveel slaap iedere nacht gemiddeld 10 of 11 uur.

Dit was heb voor nu ik zal snel weer wat schrijven.
Liefs nika

  • 18 Maart 2014 - 06:57

    Petra:

    Hoi Nika,
    Hoogte en dieptepunten, misschien niet alles even leuk, maar dat maakt wel dat dit iets onvergetelijks aan het worden is. Ervaringen opdoen die je voor de rest van je leven met je meeneemt, en zult kunnen gebruiken. Ik heb het al eerder geschreven, maar wat mag jij trots zijn op jezelf dat je dit allemaal doet, zo ver weg in je eentje. Blijf vooral genieten!

  • 18 Maart 2014 - 09:33

    Liesbeth:

    Ha Nika!

  • 18 Maart 2014 - 09:39

    Nanna:

    ha lieverd,
    wat een rotervaring weer in Kuta, maar laat je niet uit het veld slaan.
    en wat Petra hierboven schrijft, is helemaal waar; je mag zeker heel trots zijn op jezelf dat je dit allemaal doet in je eentje!
    blijf schrijven, wij blijven reageren!!
    XXXXXX Nanna

  • 18 Maart 2014 - 10:03

    Liesbeth:

    Leuk om weer van je te horen! Wat ben je ondernemend zeg! Al helemaal gewend aan je nieuwe omgeving lijkt het. Jammer van je avondje uit, maar goed dat je het uitgepraat hebt. Zo zit er ook iets positiefs aan zo'n negatieve ervaring. Geloof me, de leuke dingen blijven je het meest bij! Lukte het met de surflessen? Wel zonde hè, dat wat een paradijs zou kunnen zijn zo vervuild wordt door de mensen daar. Maar ook dat heeft te maken met ontwikkeling... Misschien kun je de meisjes in je klas daarover ook iets leren? Fijn in ieder geval dat je lessen zo goed gaan; dat vind ik hartstikke knap. Blijf vooral schrijven, ik leef graag een beetje met je mee! Lie(f)s, je tante :)

  • 18 Maart 2014 - 10:58

    Charley:

    Hee Nika, ik dacht, ik kom even lezen :-). Jammer dat er een paar dingen tegen zijn gevallen, maar daar staan (misschien wat later) een hoop mooie dingen tegenover. Ik vind het sowieso heel gaaf dat je dit allemaal zomaar doet in je eentje, ik wou dat ik het ooit gedaan heb. Hoe gaat het met surfen? Nou, ga ontzettend genieten en veel leren. Ik zie je snel weer, kus!!

  • 18 Maart 2014 - 11:02

    Charley:

    Ps, kon er helaas niet bij zijn met het afscheid, maar kom graag foto's kijken als je terug bent xx

  • 18 Maart 2014 - 12:52

    Lisette Bulthuis:

    Hoi nika hier even een berichtje van mij ik vind het geweldig dat je het naar je zin heb ik begrijp ook dat niet alles even leuk is. Maar alles wat je daar meemaakt zal je alleen maar sterker maken. Ik kijk uit naar je volgende verslag en wens je nog veel plezier. Kus van lisette ben trots op je xxx

  • 18 Maart 2014 - 13:10

    Astrid Lauw:

    Hoi Nika, wat leuk dat ik je berichtjes kan lezen, wat gaaf dat je dit doet, en natuurlijk zijn er moeilijke momenten, maar hup schouders eronder, ennuh wees vooral trots op jezelf, je doet dit toch maar grtjs Astrid Lauw

  • 18 Maart 2014 - 15:37

    Henny:

    Wat moeilijk ver van huis en het moeilijk hebben. leerzaam wel weer en helaas horen dit soort dingen er ook bij :( goed hoe je het oppikt! respect!

  • 19 Maart 2014 - 17:16

    Ineke :

    Ha Nika!

    Alweer bijna 4 jaar geleden waren wij in Bali en hebben ook Kuta bezocht. Het was er wel enorm druk, maar toch hebben wij niets meegekregen van wat jij nu beschrijft. Wij zagen alleen veel surfers en konden relaxen op het strand. Wat kunnen dingen dan blijkbaar snel veranderen he?

    En verder, blijf veel genieten, echt super dat je dit doet! Ik ben benieuwd naar je uitstapjes naar de andere eilanden en kijk alweer uit naar je volgende verslag.

    Groetjes, Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nika

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 9514

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 03 Mei 2014

Vrijwilligerswerk in Bali

22 April 2012 - 20 Mei 2012

Stage in het buitenland met Vitalis College

Landen bezocht: