De laatste lootjes - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Nika Pee - WaarBenJij.nu De laatste lootjes - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Nika Pee - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes

Blijf op de hoogte en volg Nika

05 Maart 2014 | Nederland, Zwijndrecht

Lieve allemaal,

Morgen is het dan eindelijk/al zover.
Het is een lange weg geweest maar nu komt het echt dichtbij.
Afgelopen week heb ik van iedereen afscheid kunnen nemen.
De koffer is zo goed als ingepakt.
Ik ben nu alleen nog bezig met de laatste papierzaken en alles checken.

Ik heb gemengde gevoelens, deels heb ik super veel zien maar aai, zo lang onderweg en helemaal alleen.
Ik denk dat ik maar lekker tegen mezelf ga praten!

Ik wil ook iedereen die mij op wat voor manier gesponsord en gesteund heeft van harte bedankt, dankzij jullie was mijn reis zoals ik hem wil maken niet mogelijk geweest.

Ik hoop snel met mijn volgende verhaal en eerste indrukken online te komen.

Liefs Nika

  • 05 Maart 2014 - 19:26

    Petra Van Rijswijk:

    Hey Nika, heeeeeeeel veel succes en plezier daar. En tegen jezelf praten is niet gek hoor. Ik kijk uit naar je reisverslagen xx

  • 05 Maart 2014 - 19:46

    Liesbeth:

    Hey Nika!
    We zullen je belevenissen volgen. Het gaat vast geweldig worden.
    Een heel goeie reis gewenst!
    Liesbeth en Jacco.

  • 05 Maart 2014 - 21:55

    Joke:

    Hoi Niek,ik vind het hartstikke stoer van je dat je naar Bali vertrekt,vergeet niet waar je vandaan bent gekomen.Dat maakt dat ik ontzettend trots op je bent...Je gaat er gewoon voor..Dikke hug Jokexxx

  • 06 Maart 2014 - 09:24

    Nanna:

    ha lieve Nika,
    Vandaag is het inderdaad zover.
    De reis duurt wel lang, maar is ook echt leuk hoor! lekker eten, noodles, mjam, mjam. Veel lezen, beetje doezelen, filmpjes kijken (de nieuwste films), etc.etc.
    Voor je het weet ben je er.
    Ik denk aan je, XXXXX Nanna

  • 06 Maart 2014 - 10:35

    Marian:

    Hey Nika,
    Wat ben je toch een dapper stoer mens !,, Ik ga je volgen hoor....... Maak er een een mooie tijd van daar.
    Goeie reis en veel onvergetelijke momenten.
    Groetjes, Marian.

  • 06 Maart 2014 - 12:29

    Marianne:

    Hoi Nikka,

    Heel veel plezier en succes met je vrijwilligerswerk. Goeie reis en we blijven je volgen en natuurlijk als je terug bent zien we je graag weer in de Nederburgh.
    Groetjes Marianne

  • 07 Maart 2014 - 18:43

    Henny:

    Inmiddels aangekomen, en je eerste indruk achter de rug. Ben erg benieuwd!

  • 08 Maart 2014 - 18:20

    Mieke:

    Hoi Nika, heel veel plezier en succes de komende tijd! Geniet van het prachtige eiland en de vriendelijke mensen daar! Liefs Han en Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nika

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 9522

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 03 Mei 2014

Vrijwilligerswerk in Bali

22 April 2012 - 20 Mei 2012

Stage in het buitenland met Vitalis College

Landen bezocht: